11 Ocak 2022 Salı

CEVAP

 Degerli izleyicilerim nasilsiniz ? Gunlerdir gelen mesajlarinizi firsat buldukca okuyorum.Denedigim begendigim urunleri sizlerle neden daha cok paylasmadigimi sormusunuz.Ben guvendigim firmalarla urunlerle memnuniyetim sonucu elbette post yayinlarim .Son olarak gezer terlikleri sponsrlugunda cekilis duzenledim biliyorsunuz.ilk gunden beri zaman zaman cekilislerle tanitimlarla sizlere hep bligi verdim. Artik bundan sonra daha da cok cekilis tanitim bilgiye yer verecegim.

8 yorum:

  1. Sleepy bebek bezi islak mendil vs deneme sansimiz var mi?

    YanıtlaSil
  2. HUGIES SLEEPY BABY TURCO URUNLERI HAKKINDA COK KARARSIZIM.YEGENIME BEBEK BEZI ALACAGIM SU AN ICIN KULLANDIKLARI BEZ MARKASI BIRAZ BEBEKTE KIZARIKLIK YANMA YAPMIS. BEBEK BEZI MARKASINI DEGISTIRECEKLER SIZ BIR BLOGGER VE INFLUENCER OLARAK BU KONUDA FIRMALARDAN BILGI VERIRMISINIZ ?

    YanıtlaSil
  3. SIZE GUVENIM SONSUZ SAYENIZDE BIR COK URUNU DENEDIM BUNCA ZAMANDIR.

    YanıtlaSil
  4. MOLPED KOTEX HAKKINDA YARDIMCI OLURMUSUNUZ?KULLANDIGIM PED MARKASINI DEGISTIRMMEK ISTIYORUM.SIZE GUVENIM SONSUZ OLDUGU ICIN SORMAYI TERCIH ETTIM.

    YanıtlaSil
  5. Makarna konusunda fikriniz alabilirmiyim ? Veronelli marka Nasıl ? Cekiliş yapma imkanınız olacak mı ?

    YanıtlaSil
  6. KOTEX HAKKINDA DUSUNCENIZ NEDIR ?FIKIRLERINIZ DENEYIMLERINIZ BENIM ICIN ONEMLI.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

CEKILIS SONUCU

Degerli izleyicilerim nasilsiniz? Bir cekilisi daha bitirmis bulunuyorum.Sonuclaro hemen duyurmak istedim. Kazanalar JALE BUSE ILEYDA