26 Mayıs 2020 Salı

GURUR DUYDUM

Degerli izleyicilerime oncelikle  guzel bir gun diliyorum. Beni onurlandirdiniz cok duygulandim. Sizlerle her gecen gun buyuyen bir aile olduk.Her zaman  sizlere sac modelerinden makyaja ,giyimden ayakkabi canta aksesuarlara kadar fikir verecek postlar yayinladim.Tabii sadece dIs gorunum degil bir cok konuda da sizleri mutlu etmeye calistim ve basardim.

Ozel gunlerinizi buradan kutladim soz nisan kina digun annelik dogum gunu gibi.
 Ayrica zaman zaman sizlere cesitli hediyelerle jest yapmanin mutlulugunu yasadim.Oyle guzel icten mesajlarinizla beni onurlandirdiniz hepinize tesekkur ederim .

1 yorum:

  1. BENIM ICIN DE COK DEGERLISINIZ, BLOGUNUZU ER ZAMAN ILGIYLE IZLIYORUM. AYRICA OZEL GUNLERI KUTLANANIZ BUYUK INCELIK.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

CEKILIS SONUCU

Degerli izleyicilerim nasilsiniz? Bir cekilisi daha bitirmis bulunuyorum.Sonuclaro hemen duyurmak istedim. Kazanalar JALE BUSE ILEYDA